تمام زندگیم ...

تمام زندگیم ...

میخواستم ازعشقش به خودم بنویسم اما مگر می شد ؟ مگر میشدعشق اورا در این چندخط بگنجانم؟ عشق او عظیم تر از انی بود که من بخواهم ان را توصیف کنم ، عشقی به پاکی شبنم صبحگاهی ، به بزرگی دریا و فراتر از عشق مجنون ....

عشقش به جنون کشیده بود اورا و زیر سوال برده بود خود جنون را .....

غم ، غصه و بهانه های کوچک و بزرگم را به جان می خرید  ....

ان قدربهانه اوردم که خودم خسته شدم اما او  نه ...

دیگر مانده بودم بهانه ای نداشتم ....

تنها چیزی که برایم مانده بود پذیرفتن این دل عاشق بود ....

بالاخره کوتاه امدم و پذیرفتم این عشق سوزان را ....

مدتی گذشت ...

وسپس ...

تغیراتی را در وجودم حس کردم ....

همه چیزعوض شد ...

عشقش کار خودراکرد و مرا نیز عاشق کرد ...

زندگیم معنای دیگری پیدا کرد..

 

درحقیقت خود او تمام زندگیم شد ...

ممنونم ازتو ای زندگیم ..

 



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت15:17---24 ارديبهشت 1395

خوشحالم و هزاران بار خداي مهربان را شاكرم كه تو را به من هديه داد

خوشحالم و به خود مي بالم كه هميشه تو را در كنارم دارم

و چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن ،

و از آن شيرين تر با تو همكلام شدن !

عشق ،قلب كوچكم را از خود بي خود كرده ،

چرا كه تنها تو را در ميان ديگران باور كرده است !

كاش زودتر از اينها تو را يافته بودم گل من .

زيرا احساس ميكنم با عشق تازه متولد شده ام!

حال ...تو مرا مجنون خويش مي بنداري ،

ومن تو را لیلی عشق مي نامم !

تو مرا براي خود مي داني ،من نيز تو را از براي قلب خود مي دانم.

و چه زيباست لحظه ي رسيدن به اوج خوشبختي ،

زماني كه هر دو همديگر را براي هم مي خواهيم!

خالصانه و از ته قلبم ميگويم كه براي من معناي واقعي عشق تويي .


تو زیباترین و بی نظیرترین قاب عکس دیوار خالی نفس های منی…

صدای تو زیباترین و شیواترین غزل بارون از آسمون پاک خداست…

لطافت طنین لحن مهربون صدای تو

توی خلوت سکوت تن من زیباتر از لحن قشنگ یک گیتاره…

تو دست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پر از دلتنگی منی…

تو اولین لبخند زیبا رو لبهای غصه دار منی…

تو بهترین تکنواز آهنگ حضور بهار تو زمستون سرد دلمی…

تو عارفانه ترین نور چشمای بی فروغ منی…

تو مثل یه بوسه لطیف رو گلبرگ پاک گل شقایقی…

تو زیباترین و بی همتا ترین آرایش کلبه کهنه قلب منی…

تو زیبا ترین، مونس ترین و خواستنی ترین حقیقت دلربای زندگی مني
دوستت دارم... دوستت دارم... دوستت دارم...

چند روز بیش تر نیست که از رفتنت می گذره ولی اندازه چند قرن دلتنگت شدم دنیای من دوستت دارم بهترینم زیبا ترینم  عزیزمن ریحانه خانومم



اشنا
ساعت11:19---24 ارديبهشت 1395
بالاخره ما نفهميديم تو متن قبلي شكست عشقي بود الان عاشق شدن ,ايا عشق ديگه ایه یا همونه???!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 23:9 توسط Reihaneh